Start jouw aanvraag
Ondernemersfonds Utrecht
  • Home
  • Ondernemersfonds
    • Over het fonds
    • Voor wie is het fonds?
    • Organisatie
    • Jaarverslagen
    • Veelgestelde vragen
    • Logo’s
  • Projecten
  • Indeling gebieden
  • Aanvragen
    • Lopende aanvragen
    • Aanvraagprocedure
    • Spelregels
    • Start jouw aanvraag
  • Nieuws
    • Nieuwsberichten
    • Nieuwsbrief
    • Pers
  • Contact
  • Menu Menu

Aanvragen in behandeling

Op deze pagina vind je de projectaanvragen die Ondernemersfonds Utrecht nu in behandeling heeft. Zo kun je zien welke projecten in jouw gebied zijn aangevraagd. Is een project eenmaal door het bestuur van het fonds goedgekeurd, dan verdwijnt het na enkele weken weer van deze pagina.

Ben je benieuwd naar de projecten die het Ondernemersfonds steunt? Een selectie vind je hier.

NB: alleen de gebieden waar een projectaanvraag loopt zijn hier weergegeven.

02 – Cartesius

03/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Nieuwsbrieven en kwartaal overleg

  • Trekkingsgebied 02
  • Trekkingsgerechtigde: Bedrijvenkring Cartesiusgebied
  • Aangevraagd budget: € 5.060,-

Een driemaandelijks bijeenkomst waar de laatste ontwikkelingen in het gebied worden gedeeld. Welke fysieke ingrepen zullen komende tijd plaatsvinden? Welke nieuwe ondernemers hebben zich gevestigd? Welke grond wordt verkocht? Naast informatie delen is het Werkspoor Kwartaal ook belangrijk netwerkmoment waar de BKC en de gemeente vertegenwoordigd is. Na afloop van het kwartaal sturen de Vriendinnen een nieuwsbrief met het verslag, ander actueel nieuws en een interview.

03/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Duurzame (deel-)mobliteit Werkspoorkwartier

  • Trekkingsgebied 02
  • Trekkingsgerechtigde: Bedrijvenkring Cartesiusgebied
  • Aangevraagd budget: € 3.000,-

Doel is om via het inzetten van een mobiliteitsmakelaar inzicht te krijgen in vraag en aanbod (parkeerplaatsen, voertuigen en andere mobiliteitszaken) van individuele bedrijven op het bedrijventerrein. Vervolgens kunnen vraag en aanbod  gematcht worden.

03/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Professionalisering en bijeenkomsten

  • Trekkingsgebied 02
  • Trekkingsgerechtigde: Bedrijvenkring Cartesiusgebied
  • Aangevraagd budget: € 10.000,-

Budget wordt ingezet voor secretariële ondersteuning van het BKC bestuur en de organisatie van 2 bijeenkomsten per jaar, te weten: de zomer bbq en stemming ondernemersfonds in het najaar.

03/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Surveillance

  • Trekkingsgebied 02
  • Trekkingsgerechtigde: Bedrijvenkring Cartesiusgebied
  • Aangevraagd budget: € 13.000,-

Naast het collectieve cameratoezicht wordt dit budget gebruikt om in 2020 weer een surveillance auto door het Cartesiusgebied te laten rijden.

04 – Welgelegen

29/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Revitalisering Bartokplein

  • Trekkingsgebied 04
  • Trekkingsgerechtigde: Samenwerkingsverband Welgelegen
  • Aangevraagd budget: € 39.738,-

Het Bartokpleintje is een grauwe en donkere plek in Welgelegen. Ondernemers aan het plein (Outing Holland en van Londen) hebben in 2018 het idee opgepakt om hier verandering in aan te brengen. Inmiddels is er een definitief ontwerp bepaald i.s.m. de openbare ruimte ontwerper (Urban Design) en de Gemeente Utrecht.Het nieuwe ontwerp moet de leefbaarheid vergroten. Zo komen er o.a. zit- en bloembakken, andere bestrating waarmee het kunstwerk in het trottoir wordt teruggebracht in de originele frisse staat en er zullen 3 lantaarnpalen worden geplaatst. Dit moet zorgen voor vitalisering en opvrolijken van het plein wat bijdraagt aan een prettig verblijf.

06/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Het Beste Idee voor Welgelegen 2020

  • Trekkingsgebied 04
  • Trekkingsgerechtigde: Samenwerkingsverband Welgelegen
  • Aangevraagd budget: € 10.000-

Net als in voorgaande jaren kunnen ondernemers en bewoners uit het gebied een idee indienen voor Welgelegen. Bedoeling is dat dit idee bijvoorbeeld bijdraagt aan een leuker, mooier, schoner, gezelliger of veiliger welgelegen. De winnaar krijgt 10.000 euro om het  plan daadwerkelijk uit te voeren.

06/02/2020 — Aanvraag in behandeling —Hanging Baskets 2020

  • Trekkingsgebied 04
  • Trekkingsgerechtigde: Samenwerkingsverband Welgelegen
  • Aangevraagd budget: € 13.372-

Ook dit jaar weer bloemen voor de hele wijk welgelegen: een uitbreiding van de hanging baskets!

06 – Science Park e.o.

29/01/2020 — Project gestart — Verhoging bijdrage cofinancierinf St.USP

  • Trekkingsgebied 06
  • Trekkingsgerechtigde: Vereniging Samenwerkingsverband Uithofbeheer
  • Aangevraagd budget: € 155.000,-

Omdat de groei en toenemende naamsbekendheid van het Utrecht Science Park leiden tot toename van activiteiten van de Stichting Utrecht Science Park heeft de VSU besloten vanuit de ondernemersfonds gelden voor het exploitatie jaar 2020 een aanvullende bijdrage aan stichting USP te doen.

De additionele gelden worden toegekend voor ondersteuning van activiteiten op 4 thema’s: Lobby- & Comm. building; Business development & accountmanagement; Marketing & Comm.; Hospitality.

07 – Rijnsweerd

29/01/2020 — Project gestart — Camerabeveiliging & deelname U-Safe 2020

  • Trekkingsgebied 07
  • Trekkingsgerechtigde: OKR/SKR
  • Aangevraagd budget: € 70.000,-

Collectief cameratoezicht en incident gestuurde surveillance + deelname U-Safe.

09C – Businesseiland Utrecht

29/01/2020 — Project gestart — Veiligheid Business Eiland Utrecht 2020

  • Trekkingsgebied 9C
  • Trekkingsgerechtigde: Business Eiland Utrecht
  • Aangevraagd budget: € 67.000,-

Kosten van collectief cameratoezicht, surveillance, alarmopvolging, gladheidbestrijding en deelname U-Safe.

14 – Oudenrijn-Strijkviertel

11/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Secretariaat

  • Trekkingsgebied 14
  • Trekkingsgerechtigde: Bedrijvenkring Oudenrijn
  • Aangevraagd budget: € 15.000,-

Inzet van professioneel secretariaat tbv het ondersteunen van Bestuur BKO.

11/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Camerabeveiliging

  • Trekkingsgebied 14
  • Trekkingsgerechtigde: Bedrijvenkring Oudenrijn
  • Aangevraagd budget: € 90.000,-

Het beveiligen van bedrijventerrein Oudenrijn in 2020 middels camerabeveiliging.

11/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Organiseren van bijeenkomsten

  • Trekkingsgebied 14
  • Trekkingsgerechtigde: Bedrijvenkring Oudenrijn
  • Aangevraagd budget: € 10.000,-

Het organiseren van bijeenkomsten voor alle trekkingsgerechtigden die gevestigd zijn op bedrijventerrein Oudenrijn en i.s.m. ander partijen. Dit ter versterking van het onderlinge contact en netwerk.

11/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Leidsche Rijn Werkt

  • Trekkingsgebied 14
  • Trekkingsgerechtigde: Bedrijvenkring Oudenrijn
  • Aangevraagd budget: € 11.000,-

Een bijdrage aan lokaal vacatureplatform genaamd Leidsche Rijn Werkt (LRW) dat inspeelt op de vraag om alle bedrijven gevestigd in Leidsche Rijn in kaart te brengen met hun vacatures, stageplaatsen en vakantiewerk.

15 – Papendorp

11/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Deelfietsen en andere mobiliteitsalternatieven

  • Trekkingsgebied 15
  • Trekkingsgerechtigde: Vereniging Parkmanagement Papendorp
  • Aangevraagd budget: € 35.000,-

Vereniging Parkmanagement Papendorp bied collectief deelfietsen en andere vormen mobiliteit aan.

11/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Ontwikkelen parkeerapp voor delen pp

  • Trekkingsgebied 15
  • Trekkingsgerechtigde: Vereniging Parkmanagement Papendorp
  • Aangevraagd budget: € 40.000,-

Het ontwikkelen van een parkeerapp exclusief voor de parkeerplaatsen op eigen terreinen op Papendorp zodat deze plaatsen onderling gedeeld kunnen worden indien er ruimte is.

11/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Organisatie sportieve events

  • Trekkingsgebied 15
  • Trekkingsgerechtigde: Vereniging Parkmanagement Papendorp
  • Aangevraagd budget: € 25.000,-

Het organiseren van sportieve activiteiten t.b.v. de medewerkers op Businesspark Papendorp.

11/02/2020 — Aanvraag in behandeling —Veiligheid 2020

  • Trekkingsgebied 15
  • Trekkingsgerechtigde: Vereniging Parkmanagement Papendorp
  • Aangevraagd budget: € 121.600,-

Beveiliging businesspark Papendorp d.m.v. camersysteem en mobiele surveillance.

20 – Oog in Al

03/02/2020 — Project gestart — Hanging baskets

  • Trekkingsgebied 20
  • Trekkingsgerechtigde: Winkeliersvereniging Handelstraat (Oog in Al)
  • Aangevraagd budget: € 2.000,-

Ook dit jaar willen wij de winkelstraat weer opfleuren met hanging baskets.

25 – Shoppingcenter Overvecht

03/02/2020 — Project gestart — Hanging Baskets

  • Trekkingsgebied 25
  • Trekkingsgerechtigde: Shoppingcenter Overvecht
  • Aangevraagd budget: € 2.366,-

Plaatsing van hanging baskets rondom Shoppingcenter Overvecht.

28 – De Gagelhof

03/02/2020 — Project gestart — Hanging baskets Gangesdreef en Gagelhof

  • Trekkingsgebied 28
  • Trekkingsgerechtigde: Winkeliersvereniging De Gagelhof
  • Aangevraagd budget: € 1.400,-

Ook dit jaar worden op de Gagelhof en Gangesdreef de hanging baskets geplaatst en verzorgd.

33 – Tuinwijk

11/02/2020 — Aanvraag in behandeling — hanging baskets

  • Trekkingsgebied 33
  • Trekkingsgerechtigde: Ondernemersvereniging Noordoost
  • Aangevraagd budget: € 740,-

Hanging baskets rond het Willem van Noortplein

35 – Omgeving Winkelcentrum De Gaard

03/02/2020 — Project gestart — Buurt Mobiel

  • Trekkingsgebied 35
  • Trekkingsgerechtigde: Belangenvereniging Winkeliers ‘De Gaard’
  • Aangevraagd budget: € 4.850,-

De Buurt Mobiel verzorgt ritten van en naar Winkelcentrum De Gaard. Wij verwachten met de Buurt Mobiel onze voormalige klantenkring terug te krijgen.

38 – Maliekwartier

03/02/2020 — Project gestart — 38 - Maliekwartier

  • Trekkingsgebied 38
  • Trekkingsgerechtigde: Ondernemersvereniging Maliekwartier
  • Aangevraagd budget: € 5.300,-

Ook dit jaar willen wij het Maliekwartier weer voorzien van hanging baskets.

43 – Utrecht Oost

29/01/2020 — Project gestart — Kerstbomen

  • Trekkingsgebied 43
  • Trekkingsgerechtigde: Ondernemersvereniging Puur Oost
  • Aangevraagd budget: € 4.000,-

Eind 2019 zijn er meerdere kerstbomen geplaatst in het winkelgebied Puur Oost. Deze zijn gedeeltelijke gefinancierd vanuit het initiatievenfonds van gemeente Utrecht. De overige kosten wil Puur Oost voldoen vanuit het ondernemersfonds.

48A – Lunetten inclusief stationsgebied

11/02/2020 — Aanvraag in behandeling — De Buurttafel

  • Trekkingsgebied 48A
  • Trekkingsgerechtigde: Winkeliersvereniging Lunetten
  • Aangevraagd budget: € 4.200,-

De buurttafel wordt een actie waarbij bewoners uitgenodigd worden om aan de buurttafel plaats te nemen, koffie te drinken met wat lekkers erbij en zo andere wijkbewoners te ontmoeten. Met deze actie willen de ondernemers een positieve bijdrage leveren aan de eenzaamheid die veelvuldig voorkomt in de maatschappij.

11/02/2020 — Aanvraag in behandeling —Streekmarkt Puur Lunetten Voorjaar

  • Trekkingsgebied 48A
  • Trekkingsgerechtigde: Winkeliersvereniging Lunetten
  • Aangevraagd budget: € 7.950,-

De jaarlijkse streekmarkt Puur Lunetten. ondernemers en externe standhouders zorgen voor een gezellige markt met een grote aantrekkingskracht op bewoners uit de wijk en omgeving Lunetten

11/02/2020 — Aanvraag in behandeling —Fleur Lunetten op

  • Trekkingsgebied 48A
  • Trekkingsgerechtigde: Winkeliersvereniging Lunetten
  • Aangevraagd budget: € 6.000,-

Een gezellige voorjaarsactie waarbij bezoekers en het winkelend publiek uitgenodigd worden plaats te nemen op het lunet terras voor een kop koffie met wat lekkers, producten van de plaatselijke ondernemers. Men kan meedoen aan workshop om een vogelhuisje te schilderen. Er is muziek en er kan op vertoon van een kassabon meegespeeld worden met bingo.

11/02/2020 — Aanvraag in behandeling —Heel Lunetten bakt

  • Trekkingsgebied 48A
  • Trekkingsgerechtigde: Winkeliersvereniging Lunetten
  • Aangevraagd budget: € 4.050,-

Klanten van winkelcentrum Lunetten dienen kassabonnen te sparen en kunnen met de gespaarde kassabonnen op zaterdag 7 maart een gratis boodschapentas op komen halen vol met allerlei bakproducten.

49 – Winkelcentrum Nova

11/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Decoratie Winkelcentrum Nova

  • Trekkingsgebied 49
  • Trekkingsgerechtigde: Winkeliersvereniging NOVA
  • Aangevraagd budget: € 9.548,-

Het laten verzorgen van de seizoensdecoratie in Winkelcentrum Nova

11/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Algemene communicatie winkelgebied

  • Trekkingsgebied 49
  • Trekkingsgerechtigde: Winkeliersvereniging NOVA
  • Aangevraagd budget: € 27.500,-

Het (2x) laten verzorgen van een magazine en het ontwikkelen van videocontent.

11/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Feestverlichting 2020

  • Trekkingsgebied 49
  • Trekkingsgerechtigde: Winkeliersvereniging NOVA
  • Aangevraagd budget: € 8.150,-

Het laten verzorgen van feestverlichting in de maanden november en december.

52 – Utrecht Centrum

19/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Bestuurskosten - Voorzitter

  • Trekkingsgebied 52
  • Trekkingsgerechtigde: Centrummanagement Utrecht (CMU)
  • Aangevraagd budget: € 16.800,-

De stichting huurt jaarlijks een onafhankelijk voorzitter in. Voorzitter ontvangt een maandelijkse vergoeding voor de inzet.

19/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Bestuurskosten - Jaar- en overige bijeenkomsten

  • Trekkingsgebied 52
  • Trekkingsgerechtigde: Centrummanagement Utrecht (CMU)
  • Aangevraagd budget: € 10.000,-

Het CMU organiseert jaarlijks 1 grote en gedurende het jaar meerdere kleinere bijeenkomsten voor ondernemers in het centrum.

19/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Interne en externe communicatiekosten

  • Trekkingsgebied 52
  • Trekkingsgerechtigde: Centrummanagement Utrecht (CMU)
  • Aangevraagd budget: € 46.000,-

Deze kosten hebben betrekking op de kosten die we maken voor interne communicatie (website, magazine, nieuwsbrief) en externe communicatie (uitnodigingen, persbewerking). Hiervoor hebben wij een projectprijs afgesproken met communicatiebureau Lawine communicatie.

19/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Bestuurskosten - Verzekeringen

  • Trekkingsgebied 52
  • Trekkingsgerechtigde: Centrummanagement Utrecht (CMU)
  • Aangevraagd budget: € 1.000,-

Deze kosten hebben betrekking op de bestuursaansprakelijkheidsverzekering en eventuele overige verzekeringen.

19/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Bestuurskosten - Administratieve kosten

  • Trekkingsgebied 52
  • Trekkingsgerechtigde: Centrummanagement Utrecht (CMU)
  • Aangevraagd budget: € 2.000,-

Deze kosten hebben betrekking op het voeren van de administratie van het CMU, kosten voor de (eventuele) inhuur van een boekhouder/accountantskantoor.

06/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Centrumbrede activiteiten - Sinterklaasintocht

  • Trekkingsgebied 52
  • Trekkingsgerechtigde: Centrummanagement Utrecht (CMU)
  • Aangevraagd budget: € 2o.000,-

CMU draagt jaarlijks bij aan de intocht van Sinterklaas in het centrum.

06/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Centrumbrede activiteiten - Groenvoorziening

  • Trekkingsgebied 52
  • Trekkingsgerechtigde: Centrummanagement Utrecht (CMU)
  • Aangevraagd budget: € 35.000,-

CMU verzorgt in samenwerking met het wijkbureau jaarlijks de tijdelijke groenvoorziening in het centrum door middel van hanging baskets aan lantaarnpalen, gevels en bruggen en bloemtorens.

06/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Centrumbrede activiteiten - Sfeerverlichting

  • Trekkingsgebied 52
  • Trekkingsgerechtigde: Centrummanagement Utrecht (CMU)
  • Aangevraagd budget: € 61.500,-

Jaarlijks verzorgt CMU de sfeerverlichting via overspanningen in de straten, ornamenten aan de gevels en verlichting in de bomen.

06/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Centrummanagementorganisatie

  • Trekkingsgebied 52
  • Trekkingsgerechtigde: Centrummanagement Utrecht (CMU)
  • Aangevraagd budget: € 190.000,-

CMU huurt een Centrummanager, een contactpersoon voor de kwartieren en administratieve/secretariele/operationele ondersteuning in bij een een extern bureau. De uiteindelijke keuze voor de hiervoor in te schakelen partij(en) wordt gemaakt aan de hand van een Europese aanbesteding welke momenteel loopt.

11/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Museumkwartier - Evenementen

  • Trekkingsgebied 52
  • Trekkingsgerechtigde: Centrummanagement Utrecht (CMU)
  • Aangevraagd budget: € 15.000,-

De ondernemers in dit centrumkwartieren willen dit bedrag gebruiken voor de organisatie van verschillende evenementen in 2020.

11/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Museumkwartier - Marketingcommunicatie

  • Trekkingsgebied 52
  • Trekkingsgerechtigde: Centrummanagement Utrecht (CMU)
  • Aangevraagd budget: € 25.000,-

De ondernemers in het kwartier willen dit bedrag gebruiken voor de communicatie over de bijzondere ondernemers, acties en evenementen in dit centrumkwartier (social media kanalen, website etc.)

11/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Domkwartier - Kerstactiviteiten

  • Trekkingsgebied 52
  • Trekkingsgerechtigde: Centrummanagement Utrecht (CMU)
  • Aangevraagd budget: € 10.000,-

De ondernemers willen in de weekenden voor Kerst graag wat kleine activiteiten organiseren.

11/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Domkwartier - Canal Pride

  • Trekkingsgebied 52
  • Trekkingsgerechtigde: Centrummanagement Utrecht (CMU)
  • Aangevraagd budget: € 4.000,-

De ondernemers willen via een bijdrage meedoen met dit evenement dat de afgelopen jaren steeds wat groter is geworden en veel bezoekers op de been brengt richting centrum.

11/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Domkwartier - Evenement met een goed doel

  • Trekkingsgebied 52
  • Trekkingsgerechtigde: Centrummanagement Utrecht (CMU)
  • Aangevraagd budget: € 2.500,-

Net als vorig jaar willen de ondernemers van het Domkwartier zich graag verbinden aan een goed doel middels een evenement (vorig jaar gebeurde dit via NFF door bewoners met een beperkt budget in de gelegenheid te stellen om met elkaar een keer naar de film te gaan).

11/02/2020 — Aanvraag in behandeling — Domkwartier - Marketingcommunicatie

  • Trekkingsgebied 52
  • Trekkingsgerechtigde: Centrummanagement Utrecht (CMU)
  • Aangevraagd budget: € 23.500,-

Door via communicatie de verhalen over bijzondere ondernemers, activiteiten en evenementen in het kwartier te delen met potentiele bezoekers willen de ondernemers bezoekers verleiden tot een (herhaal)bezoek en/of de verblijfstijd in het centrumkwartier verlengen. Met als uiteindelijke doel een hogere betrokkenheid van bezoekers en meer bestedingen.

56D – Veldhuizen

27/01/2020 — Project gestart — plaatsing hanging baskets en bloemtorens

  • Trekkingsgebied 56D
  • Trekkingsgerechtigde: Ondernemersvereniging Veldhuizen
  • Aangevraagd budget: € 689,-

net als in voorgaande  jaren willen we 3 bloemtorens en 4 hanging baskets op laten hangen bij winkelcentrum Veldhuizen.

58 — Stadion Galgenwaard

13/11/2019 — Aanvraag in behandeling — Studiereis 2020

  • Trekkingsgebied 58
  • Trekkingsgerechtigde: Ondernemersvereniging Galgenwaard
  • Aangevraagd budget: € 24.000,-

Studiereis ten behoeve van het vergroten van de saamhorigheid van de leden ondernemersvereniging Galgenwaard die elkaar op een andere manier beter leren kennen. Wordt ook door leden, met elkaar, georganiseerd. Daarbij informeel met elkaar kunnen praten over lopende zaken in het gebied Galgenwaard en kijken hoe zaken doen en samenwerken in het buitenland werkt.

27/01/2020 — Project gestart — Ledenbijeenkomsten

  • Trekkingsgebied 58
  • Trekkingsgerechtigde: Ondernemersvereniging Galgenwaard
  • Aangevraagd budget: € 15.000,-

Het inhoudelijk vorm geven van ledenbijeenkomsten die zodanig interessant zijn dat de leden komen zodat zij de gelegenheid hebben elkaar te ontmoeten en zaken te bespreken. Het programma zal informatief en onderhoudend zijn.

59 – Utrecht Centraal

27/01/2020 — Aanvraag in behandeling — Locatietheater op station Utrecht Centraal

  • Trekkingsgebied 59
  • Trekkingsgerechtigde: Samenwerkingsverband Station CS / Stadskantoor
  • Aangevraagd budget: € 15.000,-

Station Utrecht Centraal als podium voor een theater voorstelling. Stadsschouwburg Utrecht doet een aanvraag voor een bijdrage aan locatietheater op Utrecht Centraal.

Bekijk toegekende en gerealiseerde projecten in 2019

Gezamenlijke initiatieven samen betaald

Door Ondernemersfonds Utrecht kun je samen investeren in je wijk. Dit maakt ondernemen en werken in Utrecht veiliger, makkelijker, effectiever, duurzamer of gewoon leuker.
Voorbeelden

Actuele projecten

Hoe kun je het geld uit Ondernemersfonds Utrecht besteden? De projecten hieronder geven je inspiratie.

Bekijk alle projecten

Kerstwensen op het stationsplein

Kerstwensen voor alle inwoners en bezoekers van Utrecht.

Nieuwe identiteit Lauwerecht

Lauwerecht weer op de kaart gezet.

Diverse sportevenementen

Grote sportevents worden mogelijk via OfU.

Ondernemersfonds Utrecht

Het Ondernemersfonds Utrecht verbindt ondernemers en stimuleert tot samenwerking om initiatieven en investeringen binnen Utrecht gezamenlijk te financieren.

Download hier onze logoset en vermeld ons logo op (materiaal over) je project.

Contact

Stichting Ondernemersfonds Utrecht
Kobaltweg 11, 3542 CE Utrecht
Telefoon: 06 100 324 71
Mail: info@ondernemersfondsutrecht.nl

KvK: 54324726
BTW: 851259480B01
IBAN: NL61 RABO 0116952342
BIC: RABONL2U

Volg ons!


Instagram    Twitter   


Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang nieuws over het Ondernemersfonds

Lees hier ons privacystatement
Copyright © 2019 Ondernemersfonds Utrecht — Dutch Portfolio Design & Development
Ondernemersfonds Utrecht gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruikersgemak te verbeteren. Bericht sluiten
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Noodzakelijk
Altijd ingeschakeld

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Niet-noodzakelijk

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

Scroll naar bovenzijde